اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گوگل دیتا استودیو – آنالیز داده ها و گزارش دهی با Google Data Studio
مسیر آموزشی

آموزش گوگل دیتا استودیو – آنالیز داده ها و گزارش دهی با Google Data Studio

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ابزار Google Data Studio (گوگل دیتا استودیو) به کارشناسان کمک می کند گزارش های دلخواه خود را در منابع مختلفی از داده مانند گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و یا داده های دیگر ایجاد کرده و مورد استفاده قرار دهند و علاوه بر این دارای امکانات مختلفی مانند: شخصی سازی گزارش، افزودن المان های نمایشی مختلف و به اشتراک گذاری گزارش ها با افراد مختلف و با سطوح دسترسی متفاوت می باشد. در این فرادرس، به آموزش نحوه کار با ابزار Google Data Studio می پردازدیم که در آن چگونگی ایجاد گزارش جدید و اتصال آن به سیستم را مورد بررسی قرار داده و همچنین پس از افزودن المان های مختلف به گزارش، نتیجه ایجاد آن را مورد مشاهده و بررسی قرار می دهیم.
دوره آموزش گوگل دیتا استودیو – آنالیز داده ها و گزارش دهی با Google Data Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل دیتا استودیو – آنالیز داده ها و گزارش دهی با Google Data Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی