اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آنالیز داده های متاژنوم با نرم افزارهای بیوانفورماتیک
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز داده های متاژنوم با نرم افزارهای بیوانفورماتیک

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه بیوانفورماتیک به عنوان یک حوزه بین رشته ای در بین دانشمندان حوزه زیست شناسی و سلامت، اهمیتی انکار ناپذیر دارد. در کشور ما نیز از سال ها قبل این رشته تاسیس و مورد توجه قرار گرفته است ولی گسترش و کاربرد آن در حد مطلوبی نیست. در این آموزش می خواهیم با آموزش عملی، دانشجویان را برای ورود به این حوزه مهم و کاربردی ترغیب نماییم. در این آموزش می خواهیم نحوه کار با داده های متاژنوم را به صورت عملی و کاربردی به مخاطب آموزش دهیم. اکثر افرادی که از این محتوا استفاده خواهند کرد، عموما غیرکامپیوتری هستند و آموزش قدم به قدم و ساده بسیار باب میل آن ها خواهد بود.
دوره آموزش آنالیز داده های متاژنوم با نرم افزارهای بیوانفورماتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین نوروزی بیرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز داده های متاژنوم با نرم افزارهای بیوانفورماتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی