اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آنتاگونیست ها در مبارزه بیولوژیکی نماتدها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آنتاگونیست ها در مبارزه بیولوژیکی نماتدها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نماتدهای انگل گیاهی در کلیه نقاط کشاورزی جهان وجود دارند که اثرات نامطلوبی را در گیاهان مختلف ایجاد می‌کنند. توجه به خسارت‌های زیادی که سالیانه توسط نماتدها به محصولات کشاورزی وارد می‌شود، گرایش به مطالعه عمیق‌‌تر آن‌ها را افزایش داده است. خسارت نماتدها زمانی مشخص می‌گردد که بحران آلودگی خاک، از مرزهای آستانه اقتصادی بیشتر شده و در آن زمان است که مبارزه امری دشوار میگردد. شناسایی عوامل بیماری‌‌زای گیاهی همچون نماتدها، از جمله اقدامات موثری است که می‌‌تواند از بروز خسارت‌های مالی و نابودی منابع جلوگیری کند. ما در اين آموزش قصد داريم تا  آنتاگونیست‌ها در مبارزه بیولوژیکی نماتدها را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش آنتاگونیست ها در مبارزه بیولوژیکی نماتدها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا صرافان صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنتاگونیست ها در مبارزه بیولوژیکی نماتدها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی