اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبحث ۵ (مبحث پنجم) مقررات ملی ساختمان – مصالح و فرآورده های ساختمانی
مسیر آموزشی

آموزش مبحث ۵ (مبحث پنجم) مقررات ملی ساختمان – مصالح و فرآورده های ساختمانی

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم مظلوم0
  • زمان:4 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای ساخت یک ساختمان با کیفیت باید از مصالح مناسب استفاده کرد. بنابراین باید بتوان اطلاعات لازم در خصوص مصالح ساختمانی را افزایش داد. هر یک از مهندسین عمران و معماری و تاسیسات که در ساخت یک ساختمان مشارکت دارند، باید درک قابل قبولی از مصالح و مشخصات آن داشته باشند. در این آموزش، بر اساس ضوابط مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان، به عنوان مرجع اصلی آموزش مصالح شناسی و با استفاده از تصاویر و جزیئات مناسب، به معرفی انواع مصالح ساختمانی مورد استفاده در ساختمان پرداخته شده است و شرکت در این دوره می‌تواند، آمادگی مناسبی برای هر یک از علاقمندان به فعالیت در پروژه‌های ساختمانی ایجاد کند. همچنین، این آموزش برای شرکت مهندسین در آزمون‌های تستی حرفه‌ای، نظیر آزمون نظام مهندسی نیز مناسب است.
دوره آموزش مبحث ۵ (مبحث پنجم) مقررات ملی ساختمان – مصالح و فرآورده های ساختمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم مظلوم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث ۵ (مبحث پنجم) مقررات ملی ساختمان – مصالح و فرآورده های ساختمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی