اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی کد CNC با سیمکو ادیت CIMCO – معرفی ۶ ابزار کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی کد CNC با سیمکو ادیت CIMCO – معرفی ۶ ابزار کاربردی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار Cimco Edit یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ویرایش و مدیریت کدهای CNC است که به عنوان نرم‌افزاری ویژه، برای ارسال خروجی نهایی نرم‌افزارهای مختلف به دستگاه استفاده می‌شود. این نرم‌افزار Cimco Edit برای ارتقای دانش فنی کاربران در صنعت تولید و مهندسی طراحی شده است. نرم‌افزار Cimco Edit امکانات متنوعی برای ویرایش، شبیه‌سازی و بهینه‌سازی کدهای CNC دارد. برای ویرایش خروجی دستگاه‌ها، به نرم‌افزاری نیاز داریم که توانایی خواندن متن و ارائه کدهای عملیاتی را داشته باشد، این نرم‌افزار تمام این قابلیت‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد. کار با این نرم‌افزار می‌تواند منجر به افزایش دقت و کارایی در تولید قطعات صنعتی شود. در این آموزش، در ابتدا با کدهای عملیاتی آشنا می‌شویم. در ادامه اهمیت و کاربرد کدهای عملیاتی را در صنعت بررسی می‌کنیم. در نهایت با نرم‌افزار CIMCO آشنا می‌شویم و زبانه‌های مختلف این نرم‌افزار را مرور می‌کنیم.
دوره آموزش شبیه سازی کد CNC با سیمکو ادیت CIMCO – معرفی ۶ ابزار کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد علی سهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی کد CNC با سیمکو ادیت CIMCO – معرفی ۶ ابزار کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی