اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بوم‌ شناسی عمومی – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش بوم‌ شناسی عمومی – مرور و حل تست کنکور ارشد

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری بوم‌شناسی به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چگونه موجودات زنده و محیط زیست با هم تعامل دارند، تنوع زیستی را حفظ، منابع طبیعی را مدیریت و تغییرات اقلیمی را درک کنیم. این دانش به حفاظت از سیاره و بهبود کیفیت زندگی ما کمک می‌کند. علاوه بر این، بوم‌شناسی نقشی کلیدی در درک تغییرات اقلیمی دارد. با مطالعه تاثیرات این تغییرات بر اکوسیستم‌ها و گونه‌های مختلف، می‌توانیم راهکارهایی برای کاهش اثرات منفی و تطبیق با شرایط جدید بیابیم. در نهایت، این دانش به ما کمک می‌کند تا محیط زیست خود را حفظ کرده و کیفیت زندگی انسان‌ها و دیگر موجودات زنده را بهبود بخشیم.
دوره آموزش بوم‌ شناسی عمومی – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرید ابراهیمی‌منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بوم‌ شناسی عمومی – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی