اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک هسته‎ ای 2
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک هسته‎ ای 2

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این آموزش، آشنایی و تسلط بر مفاهیم فیزیک هسته‌ای و روابط حاکم بر آن است، بنابراین، دانشجو پس از مرور مباحث فیزیک هسته‌ای 2 قادر است تا به تنهایی و با تکیه بر توانایی خود، از عهده مسائل و تحلیل‌های مربوط به این زمینه برآید. امروزه به جرات می‌توان مسائل هسته‌ای را چه در ایران و چه در جهان به عنوان مهم‌ترین مساله کنونی و چالش‌برانگیز موجود در نظر گرفت که ضمن مرتبط بودن آن با تامین انرژی مصرفی مورد نیاز جهان، عاملی برای درک ساز و کار جهان هستی نیز محسوب می‌شود. به دلایل مذکور، این رشته تحصیلی در کانون توجه قرار گرفته است و مقالات و کتب چاپ شده در این زمینه، بسیار با استقبال همراه شده است، بنابراین آگاهی از این زمینه علمی، کمک شایانی به درک ما از مسائل پیرامون، درک جهان هستی و حتی نحوه پیدایش جهان می‌کند.
دوره آموزش فیزیک هسته‎ ای 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید سهیل اسماعیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک هسته‎ ای 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی