اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرمول نویسی در ورد Word (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فرمول نویسی در ورد Word (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرمول‌نویسی در ورد قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا فرمول‌های ریاضی، علمی یا محاسباتی را در سند‌های Word خود وارد و نمایش دهند. این قابلیت به‌ویژه برای افرادی که در زمینه‌های علمی، ریاضی، مهندسی، اقتصاد و حسابداری فعالیت می‌کنند، بسیار مفید است. با استفاده از فرمول‌نویسی، کاربران می‌توانند معادلات ریاضی، توابع، عملگرها، جداول و دیگر اجزا ریاضی را به صورت حرفه‌ای در ورد وارد کرده و به صورت زیبا و قابل فهم نمایش دهند. کاربران با استفاده از امکان فرمول‌نویسی ورد می‌توانند نمادها، علامت‌ها و توابع ریاضی مختلف و فرمول‌های پیچیده را در اسناد خود درج کنند و به صورت دقیق و واضح نمایش دهند. این قابلیت به‌ویژه برای دانشجویان، پژوهشگران، مهندسان و اساتید کاربرد دارد و در تهیه گزارش‌های علمی، مقالات تخصصی، کتب درسی و حتی حل مسائل ریاضی و فیزیکی بسیار مفید است. پس دانشجویان می‌توانند از آن برای تدوین مقالات و گزارش‌های آزمایشگاهی، محققان برای نگارش مقالات علمی، گزارش‌های پژوهشی و کتب استفاده کنند. مهندسان از این امکان برای محاسبات، طراحی و تحلیل و معلمان برای ایجاد اسناد آموزشی و حل مسائل در مراحل مختلف تحصیلی بهره می‌برند. همچنین، نویسندگان کتاب‌های علمی و آموزشی نیز از فرمول‌نویسی در ورد برای تالیف اثرات خود استفاده می‌کنند.
دوره آموزش فرمول نویسی در ورد Word (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرمول نویسی در ورد Word (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی