اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش محاسبات عددی با فرترن و تک پلات Fortran و Tecplot
مسیر آموزشی

آموزش محاسبات عددی با فرترن و تک پلات Fortran و Tecplot

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مصطفی خاوری3.5
  • زمان:5 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با گسترش کامپیوترها، روش‌های عددی حل مسائل فیزیک و مهندسی روز به روز در حال توسعه است. لذا یادگیری و به کارگیری روش‌های عددی، یکی از نیازهای اساسی هر مهندسی است. به علاوه روش‌های مهندسی قدرت خارق العاده‌ای در حل بسیاری از مسائل دارد. با ترکیب روش‌های عددی و آزمایشگاهی می‌توان نتایج بدست آمده را صحت سنجی نموده و به حل‌های عددی اعتبار بخشید. لذا در این آموزش به دنبال یادگیری و درک عمیق‌تر پایه‌های محاسبات عددی با انجام پروژه‌های مختلف هستیم. تا بتوانیم به دنیای بزرگ روش‌های عددی وارد شده و توانایی استفاده از ابزارهای عددی در حل مسائل را کسب کنیم.
دوره آموزش محاسبات عددی با فرترن و تک پلات Fortran و Tecplot دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی خاوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبات عددی با فرترن و تک پلات Fortran و Tecplot را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی