اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کادر افکت Inner Glow لایه – افکت Inner Glow لایه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کادر افکت Inner Glow لایه – افکت Inner Glow لایه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افکت Inner Glow، یکی از افکت‌های پرکاربرد و جذاب در نرم‌افزار فتوشاپ است که به کاربران امکان می‌دهد تا به تصاویر و لایه‌های خود جلوه‌ای درخشان و نورانی بدهند. این افکت به طور خاص برای ایجاد درخشش داخلی درون یک لایه استفاده می‌شود و می‌تواند به تصاویر و اشیا، عمق و بعد بیشتری ببخشد. تنظیمات Inner Glow در نرم‌افزارهای مختلف گرافیکی ممکن است کمی متفاوت باشد، اما به طور کلی به این صورت است که رنگ هاله نورانی که می‌توان آن را با استفاده از ابزار انتخاب رنگ یا کدهای هگزادسیمال تعیین کرد، ضخامت هاله نورانی که با استفاده از یک اسلایدر یا وارد کردن مقدار عددی تنظیم می‌شود، فاصله هاله نورانی از لبه‌های لایه که با استفاده از یک اسلایدر یا وارد کردن مقدار عددی قابل تنظیم است، شدت نور هاله که می‌توان آن را با استفاده از یک اسلایدر یا وارد کردن مقدار عددی تنظیم کرد و حالت‌های مختلف Inner Glow مانند Soft ،Hard ،Radial و Linear که هر کدام نوع خاصی از نورپردازی را ایجاد می‌کنند.
دوره آموزش کادر افکت Inner Glow لایه – افکت Inner Glow لایه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کادر افکت Inner Glow لایه – افکت Inner Glow لایه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی