اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جنین شناسی مقایسه ای جانوران + نکات و مفاهیم مهم
مسیر آموزشی

آموزش جنین شناسی مقایسه ای جانوران + نکات و مفاهیم مهم

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علم جنین‌شناسی به عنوان یکی از علوم مهم پایه در دروس طبیعی و پزشکی از قرون گذشته مورد توجه انسان بوده و مطالعات و تحقیقات بسیاری جهت آشنایی با این روند مهم طبیعی در انسان و سایر جانوران انجام شده است. درس جنین‌شناسی مقایسه‌ای یکی از دروس رشته‌های دامپزشکی، زیست‌شناسی، زیست‌شناسی جانوری و پزشکی است. جنین‌شناسی از علوم زیستی بوده و با وجود پیچیدگی، مباحث مختلف آن از اهمیت خاصی برخوردار است. یادگیری این مبحث می‌تواند به پیشرفت در زمینه‌های پزشکی و علوم زیستی کمک کند. با کمک این علم می‌توان سبب ایجاد فرایندهایی در زمینه پزشکی شد که تا پیش از آن، امکان انجام این اقدامات تصور نمی‌شد. تسلط بر مباحث این درس، می‌تواند به ارائه راهکار در حفظ تنوع زیستی و جانوری منجر شود. در این آموزش، ابتدا به انواع زرده و کلیواژ در گونه‌های مختلف می‌پردازیم؛ سپس گاسترولاسیون در پرندگان و مشتقات لایه‌های زایگر جنینی را مورد بررسی قرار می‌هیم. در انتها، لانه‌گزینی و تشکیل جفت در گونه‌های مختلف پستانداران و تراتوژن‌ها را تشریح خواهیم کرد.
دوره آموزش جنین شناسی مقایسه ای جانوران + نکات و مفاهیم مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شهریار اسدیان حاج آقایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جنین شناسی مقایسه ای جانوران + نکات و مفاهیم مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی