اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فعال سازی موبایل و رجیستری تلفن همراه در سامانه همتا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فعال سازی موبایل و رجیستری تلفن همراه در سامانه همتا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اهمیت یادگیری سامانه Hamta برای رجیستری تلفن همراه در این است که با استفاده از این سامانه، شما می‌توانید به طور سریع و آسان از خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه استفاده کنید. همچنین، با استفاده از این سامانه، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خدماتی ندارید و می‌توانید در هر زمان و از هر مکانی از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.
دوره آموزش فعال سازی موبایل و رجیستری تلفن همراه در سامانه همتا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فعال سازی موبایل و رجیستری تلفن همراه در سامانه همتا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی