اطلاعات دوره
لذت دانستن: چگونه یک دانشجو/ پژوهشگر ممتاز و موفق شویم؟ (با تأکید بر علوم و فناوری های شناختی)
مسیر آموزشی

لذت دانستن: چگونه یک دانشجو/ پژوهشگر ممتاز و موفق شویم؟ (با تأکید بر علوم و فناوری های شناختی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد اختیاری4.4
  • زمان:11 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

احتمالاً عنوان این یادداشت برای یک تازه وارد خیلی جذّاب است. کیست که نخواهد موفق باشد؟ و همه –حتی تازه واردها- از این طرف و آن طرف به گوششان رسیده که اگر دوره‌ی خود را با این دو برچسب به پایان برسانند، خیلی فرصت‌ها و رخصت‌ها در انتظارشان است که ظاهراً ارزش تحمل سختی‌هایی را که باید برای رسیدن به آن‌ها کشیده شود، دارد. اما دانشجو که می‌شوی کم کم می‌فهمی واقعیت به این راحتی‌ها هم نیست؛ مشکل کجاست؟ چرا عده‌ای موفق و گروهی دیگر ناموفق هستند و تفاوت  یک دانشجوی موفق و ناموفق در چیست؟ پاسخ به این سؤال به خصوص در هنگام تصمیم‌گیری برای ورود به مقاطع بالاتر تحصیل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. آگاهی از این‌که: چگونه در درس و دانشگاه به موفقیت بیشتری برسیم؟ انتخاب موضوع پایان‌نامه چه اهمیتی در موفقیت من دارد؟ راهبردهای انتخاب رشته و موضوع پایان‌نامه برای من چیست و ... اصولا تصور من از جایگاه آینده‌ی علمی خودم چگونه است؟! «موفقیت»، صرف نظر از نحوه‌ی تعریف، واقعیتی انکار ناپذیر است که بسیاری را به دنبال کشف رمز و راز خود می‌کشاند اما به نظر می‌رسد که رسیدن به آن علی‌رغم نیاز به بهره‌مندی از ویژگی‌هایی همچون اراده، پشتکار و سخت‌کوشی، مستلزم آگاهی و استفاده از تجربیات افرادی است که پیش از این در این راه گام نهاده‌اند. دکتر حامد اختیاری در مجموعه نشست‌های خود بر آن است تا با در میان گذاشتن تجربیات علمیش در مسیر دانش، راهنمایی عملی و گام به گام برای دانشجویان و علاقمندان حوزه علم ترسیم نماید. گرچه مجموعه‌ی این نشست‌ها با توجه به حوزه‌ی پژوهشی ایشان در محفل دانشجویان علوم و فناوری‌های شناختی صورت گرفته، اما به نظر می‌رسد مباحث و توصیه‌های ارائه شده به صورت فرمولی کلی و جامع، قابلیت استفاده‌ی عام برای همه‌ی دانشجویان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف را داراست. پس برای فتح آینده علمی خود با این مجموعه هم‌گام شوید. ***جلسه 13 از فصل دوم از دقیقه 4 به بعد مشکل صوتی دارد*** !!!توجه!!!  سه فصل آخر در حال آماده سازی می‌باشد.
دوره لذت دانستن: چگونه یک دانشجو/ پژوهشگر ممتاز و موفق شویم؟ (با تأکید بر علوم و فناوری های شناختی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اختیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره لذت دانستن: چگونه یک دانشجو/ پژوهشگر ممتاز و موفق شویم؟ (با تأکید بر علوم و فناوری های شناختی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

بسیار عالی بود. سپاس از مکتب خونه

پوریا

همه‌ی آدم هایی که میل به تلاش و موفقیت دارند و در این راه کوشش می‌کنند اگر بتوانند از تجربیات یک استاد راهنما استفاده کنند احتمالا خواهند توانست مسیر را با کیفیت و بهره وری بیشتری طی کنند. به نظرم لذت دانستن دوره ای است که کیفیت شما را بیش تر می کند. سپاس از دکتر اختیاری بابت تلاش و سخاوتمندیشان در راه پیشرفت آگاهی.

کاربر مکتب‌خونه

استاد عزیزم شما نقطه عطف زندگی من بودید.استاد با این دغدغه برای علم ودلسوزمن تا حالا ندیدم....براتون بهترین ها رو آرزو دارم

کاربر مکتب‌خونه

باسلام وتشکر اززحمات،جلسات جناب دکتر اختیاری بسیارعالی وآموزنده بودند.فقط در تعداد کمی ازجلسات مشکل شنیده نشدن صدا وجودداشت که درهمان ویدئو گزارش شد.

کاربر مکتب‌خونه

عالي

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی