اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی پارامتریک در SOLIDWORKS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی پارامتریک در SOLIDWORKS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:صبا سمنکان0
  • زمان:2 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شمار قابل توجهی از قطعات و مجموعه‌های مونتاژی صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف، دارای ویژگی‌ها و هندسه‌ کلی ثابت بوده و برخی جزئیات آن‌ها بر حسب سفارش مشتری و پروژه‌ جدید تغییر می‌کند. برخی قطعات نیز به صورت استاندارد تولید می‌شوند و جداول ابعادی و ویژگی‌های آن‌ها در استانداردها موجود است. برای اینکه سرعت طراحی چنین قطعاتی بالا رفته و هزینه‌‌های تولید کاهش یابد، استفاده از تکنیک‌های طراحی پارامتریک ضروری است. طراحی پارامتریک آینده طراحی است و رویکردی است که به جای طراحی مستقیم، از طراحی بر مبنای قواعد بهره می‌گیرد. با استفاده از این تکنیک‌ها می‌توان فرایند طراحی را بهینه کرده و زمان اصلاح مدل قطعات و مجموعه‌ها را برای سفارش جدید کاهش داد و از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری کرد. در این آموزش، یاد خواهیم گرفت که چگونه با به‌کارگیری چهار رویکرد مختلف، طراحی پارامتریک را با استفاده از نرم‌افزار سالیدورکس پیاده‌سازی کنیم.
دوره آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی پارامتریک در SOLIDWORKS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صبا سمنکان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی پارامتریک در SOLIDWORKS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی