اطلاعات دوره
آموزش آمار کاربردی برای تحلیل داده کسب و کار
مسیر آموزشی

آموزش آمار کاربردی برای تحلیل داده کسب و کار

748,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 748,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فرزاد مینویی4.7
  • زمان:12 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای خیلی از افرادی که به حوزه تحلیل کسب و کار یا Business Analytics علاقمند هستند و می خواهند این مسیر شغلی را انتخاب کنند، روشن نیست که چطور باید شروع کنند. دلیل عمده این هست که Business Analytics یک حوزه بین رشته ای است و در حال حاضر  چه در ایران و چه در خارج از ایران رشته های دانشگاهی که بطور مشخص این حوزه را به شما آموزش دهد وجود ندارد یا خیلی کم هستند. بنابراین شما نیاز دارید در چندین حوزه مهارت های مختلفی را یاد بگیرید. یکی از این مهارت ها آشنایی و بکارگیری روش های آماری هست. آمار از این جهت حوزه جذابی است که می تواند درباره رفتارهای انسان ها در کسب و کار و البته سایر حوزه های دیگر پیش بینی‌هایی بکند که شاید افراد عادی فکر نمی کنند بشود این پیش بینی ها را کرد. در این درس تلاش شده است که شما با قسمت های کاربردی و جذاب آمار آشنا شوید. به جای این که درگیر فرمول های پیچیده ریاضی شوید، یاد می گیرید چطور مثل یک تحلیل گر داده فکر کنید، چطور با داده های واقعی کار کنید و استنتاج های آماری کنید و در نهایت به تصمیم گیری در کسب و کار کمک کنید. در این درس یاد می گیرید که با زبان برنامه نویسی R کار کنید و تحلیل های آماری انجام بدهید. در قالب ارائه، کوئیزها و پروژه مثال های مختلفی  از حوزه های منابع انسانی، مالی، بازاریابی و فروش و سایر حوزه های کسب و کار را مشاهده خواهید کرد و گام به گام یاد خواهید گرفت که چطور روش های آماری را برای حل مسائل دنیای واقعی بکار ببرید. آمار کاربردی برای تحلیل داده دومین درس از دوره آنلاین Business Analytics در مکتب خونه است. پیش نیاز این درس٫ دوره تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R است که اولین درس از دوره آنلاین Business Analytics در مکتب خونه است.
دوره آموزش آمار کاربردی برای تحلیل داده کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزاد مینویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 748,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار کاربردی برای تحلیل داده کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

اینکه بخش های کاربردی آمار همراه با مثال های عملی و کاربردی آورده شده بود هم خستگی ایجاد نمی‌کرد و هم مطالب خیلی خوب توی ذهن مخاطب می‌نشست تشکر از دکتر مینویی

محمد

با سلام و عرض ادب و احترام دوره های جناب مینویی بسیار عالی و کاربردی است . مطالب زیادی در این دوره آموختم

رحمان

سپاس بابت دوره... از نظر من این دوره در حد و اندازه یک دوره آماری که در نظر داره درباره کاربرد آمار صحبت کنه نیست... بیشتر این دوره به صورت کتابوار توضیح و آماده شده که بهتر بود وقت بیشتری گذاشته میشد و مباحث آماری با مثال های دقیق تر در حوزه کسب و کار و حتی سرفصل های کاربردی تر با مثال های غیر کتابی گفته میشد هدف اگر صرفا دوره کردن آمار بود که کتاب در این زمینه زیاده و مزیتی باید نسبت به کتاب ها وجود میداشت

راحله

دوره را بطور کامل دیدم و بنظر اصلا دوره مناسبی نبود و بیشتر شبیه روخوانی کتاب بود. تصمیم داشتم دوره کامل را بگیرم ولی خوشحالم که این کار نکردم.

مریم

دوره بسیار خوبی بود ممنون از استاد مینویی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی