اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حذف شماره اسلاید در پاورپوینت + از یک تا همه اسلایدها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حذف شماره اسلاید در پاورپوینت + از یک تا همه اسلایدها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مایکروسافت پاورپوینت، ابزاری قدرتمند برای ارائه‌های علمی، آموزشی و تجاری است که به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های رایج در این نرم‌افزار، نمایش شماره اسلایدها است که به مخاطبان کمک می‌کند تا مسیر ارائه را دنبال و به طور منظم محتوای ارائه را درک کنند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است نیاز باشد شماره اسلایدها حذف شوند.
دوره آموزش حذف شماره اسلاید در پاورپوینت + از یک تا همه اسلایدها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حذف شماره اسلاید در پاورپوینت + از یک تا همه اسلایدها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی