اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فلش پلیر Flash Player و Shockwave – تفاوت ها و کاربرد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فلش پلیر Flash Player و Shockwave – تفاوت ها و کاربرد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Adobe Flash Player نرم‌افزار پخش‌کننده محتوای چندرسانه‌ای برای وب است که توسط شرکت Adobe Systems توسعه داده شد. این نرم‌افزار از فرمت‌های مختلفی از جمله فایل‌های SWF،FLV و F4V پشتیبانی می‌‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که محتوای چندرسانه‌ای مانند انیمیشن‌ها، ویدئوها، صداها و برنامه‌های تعاملی در مرورگرهای وب پخش شوند. پیشتر استفاده از Adobe Flash Player برای ساخت انیمیشن‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های تعاملی رایج بود، زیرا این نرم‌افزار امکانات گسترده‌ای در زمینه تولید وب‌سایت‌های پویا و جذاب فراهم می‌کرد. Shockwave Player نیز مانند Adobe Flash Player یک نرم‌افزار پخش‌کننده محتوای چندرسانه‌ای برای وب است که توسط همان شرکت Adobe Systems توسعه یافته است. این نرم‌افزار از فرمت‌های مختلفی از جمله فایل‌های DCR و SWF پشتیبانی می‌‌کند و با استفاده از آن می‌توان محتوای چندرسانه‌ای مانند انیمیشن‌، بازی‌ و برنامه‌های تعاملی را در مرورگرهای وب پخش کرد. البته در سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری‌های جدیدی که امکانات مشابهی را فراهم می‌کنند، استفاده از این دو نرم‌افزار کاهش یافته است.
دوره آموزش فلش پلیر Flash Player و Shockwave – تفاوت ها و کاربرد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلش پلیر Flash Player و Shockwave – تفاوت ها و کاربرد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی