اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت جعبه عینک پارچه ای و دست ساز (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت جعبه عینک پارچه ای و دست ساز (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ما با استفاده از هنر و خلاقیت خود، نحوه ساخت جعبه‌های پارچه‌ای که وسیله‌ای کاربردی است را می‌سازیم و اثری منحصر به‌ فرد خلق می‌کنیم. جعبه‌های پارچه‌ای که خواهیم ساخت، شیک، بادوام و بسیار کاربردی هستند، زیرا کیفیت بالای مواد به کار رفته در این جعبه‌ها، به‌اندازه‌ای بالا است که تا سال‌ها به همان شکل اولیه ماندگار می‌ماند. هر کدام از جعبه‌ها به فراخور شکل و اندازه، برای هدیه دادن، نگهداری اکسسوری و زیورآلات، جای شکلات، جای نخ و سوزن، جای دستمال، جای زباله‌های خشک، جای عینک و... کاربرد دارند.در این فرادرس به بررسی آموزش ساخت جعبه عینک، نحوه چینش مقواها در کنار هم، ساخت جعبه داخلی و قرار دادن مگنت‌ها در جعبه‌های پارچه‌ای و باکس دست‌ساز می‌پردازیم.
دوره آموزش ساخت جعبه عینک پارچه ای و دست ساز (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزاده سهم الدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت جعبه عینک پارچه ای و دست ساز (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی