اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت فایل Bat در ویندوز – بچ فایل نویسی برای امور دسته ای در Windows
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فایل Bat در ویندوز – بچ فایل نویسی برای امور دسته ای در Windows

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سید احسان ملکی0
  • زمان:1 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بچ فایل، نوعی فایل متنی است که دستوراتی را برای سیستم‌عامل ویندوز تعریف می‌کند. این دستورات به ترتیب در سیستم اجرا می‌شوند و می‌توانند وظایف مختلفی را به طور اتوماتیک انجام دهند. در واقع، می‌توان آن را به عنوان یک فهرستی از دستورات تعبیه شده برای اجرای پیاپی در نظر گرفت.  با یادگیری این دستورات، می‌توان به سرعت به تغییرات نیازمندی‌ها و به‌روزرسانی‌ها واکنش نشان داد. همچنین، این دستورات امکان مدیریت فایل‌ها و داده‌ها در حجم‌های بزرگ و کار با تغییرات زمانی خاص را فراهم می‌کنند. در این آموزش، سعی می‌کنیم به ساده‌ترین شکل ممکن، با مبانی بچ فایل آشنا شده و با انواع مثال‌ها، دستورات مربوط به آن را مرور کنیم. در قدم بعدی به صورت عملی نحوه استفاده از دستورات را بررسی و با دلایل استفاده از دستورات آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش ساخت فایل Bat در ویندوز – بچ فایل نویسی برای امور دسته ای در Windows دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید احسان ملکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فایل Bat در ویندوز – بچ فایل نویسی برای امور دسته ای در Windows را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی