اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوشتن نامه اداری در ورد + اصول و نکات کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نوشتن نامه اداری در ورد + اصول و نکات کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مایکروسافت ورد به عنوان یک نرم‌افزار پردازش متن، امکانات متعددی برای نوشتن نامه‌های اداری فراهم می‌کند. این نرم‌افزار با داشتن ابزارهای مختلف و قالب‌های از پیش آماده، به نویسنده کمک می‌کند تا نامه‌ای با ساختار مناسب و ظاهری حرفه‌ای تهیه کند. استفاده از قابلیت‌هایی مانند تنظیم فاصله بین خطوط، فونت‌های متنوع، امکان افزودن جداول و تصاویر و همچنین امکان استفاده از الگوهای مختلف، باعث می‌شود نامه اداری نوشته‌شده در ورد هم از نظر محتوایی و هم از نظر ظاهری، در سطح بالایی قرار داشته باشد. همچنین، استفاده از مایکروسافت ورد برای نوشتن نامه‌های اداری به دلیل قابلیت ذخیره‌سازی و ارسال آسان فایل‌ها در فرمت‌های مختلف، از جمله PDF، بسیار پرکاربرد است. این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا نامه‌ها به سرعت و با حفظ کیفیت به دست مخاطبان برسد. علاوه بر این، ورد امکاناتی برای اطمینان از صحت املایی و گرامری متن دارد که می‌تواند از بروز اشتباهات ناخودآگاه جلوگیری کند و بر اعتبار نامه بیفزاید.
دوره آموزش نوشتن نامه اداری در ورد + اصول و نکات کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوشتن نامه اداری در ورد + اصول و نکات کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی