اطلاعات دوره
دینامیک روتور
مسیر آموزشی

دینامیک روتور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دینامیک روتور یک شاخه تخصصی از مکانیک کاربردی مربوط به رفتار و تشخیص ساختار چرخشی است. معمولا برای تجزیه و تحلیل رفتار ساختارها از موتورهای جت و توربین بخار به موتورهای خودکار و ذخیره سازی دیسک کامپیوتر استفاده می شود.در مراحل اولیه، دینامیک روتور مربوط به یک یا چند ساختار مکانیکی (روتور) است که توسط یاتاقان ها پشتیبانی می شود و تحت تاثیر پدیده های داخلی قرار می گیرند که در اطراف محور یکسانی چرخ می زند. ساختار حمایت کننده استاتور نامیده می شود.
دوره دینامیک روتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط روح الله دهقانی فیروزآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دینامیک روتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی