اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت مهر دست‌ ساز و چاپ دستی + اصول و تکنیک کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت مهر دست‌ ساز و چاپ دستی + اصول و تکنیک کاربردی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رقیه بیات0
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهر دس‌ ساز پارچه، نوعی مهر است که به صورت دستی توسط افرادی که در هنر چاپ و طراحی فعالیت می‌کنند، ساخته می‌شود. با وجود ورود فناوری و تکنولوژی به زندگی افراد، هنرهای دستی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و طرفداران زیادی دارد. ساخت مهر دست‌ساز و استفاده از آن برای چاپ بر روی پارچه، یکی از کارهای هنری بسیار جذاب است. در این آموزش به صورت عملی و کاملا جامع، ساخت مهر دست‌ساز و اصول چاپ روی پارچه را یاد می‌گیریم. بعد از دیدن این آموزش قادر خواهیم بود هر طرحی را به راحتی به مهر تبدیل کنیم، این مهرها قابل استفاده بر روی کاغذ و مقوا، پارچه و سفال و سرامیک هستند.
دوره آموزش ساخت مهر دست‌ ساز و چاپ دستی + اصول و تکنیک کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رقیه بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت مهر دست‌ ساز و چاپ دستی + اصول و تکنیک کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی