اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویرایش خودکار ویدئو و صدا در وگاس با پلاگین وگاسور‌ – Vegas Pro Vegasaur
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش خودکار ویدئو و صدا در وگاس با پلاگین وگاسور‌ – Vegas Pro Vegasaur

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم نوری0
  • زمان:28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وگاسور (Vegasaur) افزونه‌ای (پلاگین) است که برای نرم‌افزار ویرایش ویدیویی Vegas Pro طراحی شده است. این افزونه امکانات جدیدی به نرم‌افزار اضافه می‌کند تا ویرایش و ساخت ویدیوها را راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر کند. به طور کلی، وگاسور ابزارها و افکت‌های بیشتری ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای خود را ویرایش کنند و بهبود ببخشند و انواع افکت‌ها و تنظیمات را به صورت ساده و تنها با چند کلیک اعمال کنند. از جمله این ابزارها، می‌توان به تنظیمات صوتی، مدیریت پروژه، کنترل انیمیشن، فیلترها و افکت‌ها و ابزارهای ویژه اشاره کرد، این افزونه برای افرادی که با Vegas Pro به صورت مبتدی و حرفه‌ای کار می‌کنند، امکانات اضافی و خلاقیت بیشتر در ویرایش صدا و ویدیو را فراهم می‌کند. در این آموزش، به چند ابزار جهت کار بر روی صدا و تصویر در نرم‌افزار Vegas Pro می‌پردازیم تا بتوانیم سکوت و فاصله‌های طولانی موجود در صدا را تشخیص بدهیم و توسط ابزارها به همراه تصویر، برش بزنیم و حذف کنیم.
دوره آموزش ویرایش خودکار ویدئو و صدا در وگاس با پلاگین وگاسور‌ – Vegas Pro Vegasaur دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم نوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش خودکار ویدئو و صدا در وگاس با پلاگین وگاسور‌ – Vegas Pro Vegasaur را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی