اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیلترهای پردازش سیگنال و تصویر و پیاده سازی در متلب
مسیر آموزشی

آموزش فیلترهای پردازش سیگنال و تصویر و پیاده سازی در متلب

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیررضا زیبافر0
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شناسایی نویز تقریبا در تمامی مسائل مهندسی کاربرد دارد زیرا داده‌های در دسترس، مشاهده‌ای از یک پدیده واقعی هستند که به دلیل خطاهای اندازه‌گیری، این مشاهدات آغشته به نویز است. هدف از ارائه این آموزش، معرفی روش‌های شناسایی نویز، تفکیک داده‌های واقعی از داده‌های خام و پیاده‌سازی روش‌های موجود در نرم‌افزار متلب (MATLAB) است. در این آموزش سعی شده که روش‌های موجود برای این منظور به صورت ساده و خلاصه معرفی و به همراه مثال‌هایی کاربردی در نرم‌افزار متلب پیاده‌سازی شوند تا درک خوبی از تفاوت‌ها و مزیت‌های هر یک حاصل شود.
دوره آموزش فیلترهای پردازش سیگنال و تصویر و پیاده سازی در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا زیبافر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیلترهای پردازش سیگنال و تصویر و پیاده سازی در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی