اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمادگی آزمون الپیک LPIC-۱ – گواهینامه بین المللی بنیاد حرفه ای لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش آمادگی آزمون الپیک LPIC-۱ – گواهینامه بین المللی بنیاد حرفه ای لینوکس

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نیما عظیم زاده0
  • زمان:5 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آزمون بین‌المللی LPIC-1 یا (Linux Professional Institute Certification Level 1) یکی از معتبرترین آزمون‌های صادرشده توسط Linux Professional Institute (LPI) است. این آزمون برای بررسی مهارت‌های یک فرد در زمینه مدیریت سیستم‌های لینوکسی طراحی شده است و شامل دو قسمت اصلی (101 و 102) است. امروزه شاهد گستردگی روزافزون فناوری اطلاعات و نفوذ آن به زندگی روزمره و تاثیرگذاری آن هستیم که سهم قابل توجهی از این گستردگی به دلیل وجود سیستم‌عامل‌های متن‌باز لینوکسی است. به عنوان یک کاربر عادی و یا حتی به عنوان یک مدیر سرورهای لینوکسی، کسب دانش LPIC-1 برای پیشرفت و تعامل با حوزه فناوری اطلاعات بسیار ضروری است. در این آموزش به بررسی کامل سوالات آزمون‌های بین‌المللی Lpic 1 می‌پردازیم و برای سوالات مهم، به منظور تفهیم بیشتر، سناریوی مربوط به حل سوال را پیاده‌سازی خواهیم کرد. در ابتدای هر فصل، جهت یادآوری، نکات مهم مرتبط با آن فصل گفته خواهد شد و در سوالات چندگزینه‌ای دلیل درستی یا نادرستی گزینه‌ها بررسی خواهد شد.
دوره آموزش آمادگی آزمون الپیک LPIC-۱ – گواهینامه بین المللی بنیاد حرفه ای لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیما عظیم زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمادگی آزمون الپیک LPIC-۱ – گواهینامه بین المللی بنیاد حرفه ای لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی