اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیاه قلم به سبک هایپر رئال – طراحی چهره پیر
مسیر آموزشی

آموزش سیاه قلم به سبک هایپر رئال – طراحی چهره پیر

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سحر تقلی0
  • زمان:3 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سبک هایپر رئال، یا هایپر رئالیسم، یک جریان هنری است که در آن هنرمندان تلاش می‌کنند تا نقاشی‌ها را به گونه‌ای تولید کنند که به نظر بیش از حد واقعی به نظر برسد. این سبک هنری، در به تصویر کشیدن جزئیات ریز و نمایش واقعیت و توانایی افراد و اشیا در نقاشی‌ها مشهور است. هنرمندان هایپر رئالیستی از ابزارهایی مانند نقاشی روغن، مداد رنگی، مداد سیاه، پاستل، و نرم‌افزارهای کامپیوتری برای ایجاد این اثرها استفاده می‌کنند. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه چشم رنگی، چروک‌های پوست پیشانی، چانه، پشت پلک، گونه و بالای لب را بکشیم، چگونه موی سفید را سایه بزنیم و برای پیاده کردن آن‌ها از چه ابزاری استفاده کنیم. فارغ از رشته تحصیلی و استعداد، همه می‌توانند با علاقه و تمرین هنر نقاشی را یادبگیرند، پس اگر شما به هنر نقاشی و سیاه قلم علاقه‌مند هستید، این دوره مناسب شما خواهد بود.
دوره آموزش سیاه قلم به سبک هایپر رئال – طراحی چهره پیر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سحر تقلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیاه قلم به سبک هایپر رئال – طراحی چهره پیر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی