اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ – مرج یا ادغام (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ – مرج یا ادغام (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کار با لایه‌ها در فتوشاپ یکی از مهارت‌های کلیدی برای ایجاد و ویرایش تصاویر است. لایه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که عناصر مختلف یک تصویر را به صورت جداگانه مدیریت کنند، ویرایش‌های مختلف روی یک لایه بدون تخریب یک لایه دیگر انجام دهند و جلوه‌های متنوعی به تصاویر خود اضافه کنند. یکی از عملیات مهم در مدیریت لایه‌ها، مرج یا ادغام لایه‌ها است که به منظور ساده‌سازی و بهینه‌سازی پروژه‌های گرافیکی انجام می‌شود. ادغام لایه‌ها (Merge Layers)، در فتوشاپ به معنی ترکیب چندین لایه به یک لایه واحد است. این کار می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله کاهش حجم فایل، ساده‌سازی ساختار لایه‌ها و اعمال تنظیمات یکسان بر روی چندین لایه انجام شود. برای ادغام لایه‌ها، می‌توان لایه‌های مورد نظر را انتخاب و با استفاده از گزینه Merge Layers در منوی Layer یا میانبرهای صفحه کلید، آن‌ها را ترکیب کرد. همچنین، می‌توان از گزینه Merge Visible، تمام لایه‌های قابل مشاهده را در یک لایه واحد، ادغام کرد. مرج کردن لایه‌ها زمانی مفید است که نیاز به اعمال تغییرات کلی بر روی چندین لایه داشته باشیم یا بخواهیم پروژه خود را ساده‌تر مدیریت کنیم. با این حال، باید توجه داشت که ادغام لایه‌ها می‌تواند برخی از قابلیت‌های ویرایشی را محدود کند، چون پس از ادغام، لایه‌ها دیگر به صورت جداگانه قابل ویرایش نیستند. بنابراین، پیش از ادغام لایه‌ها، باید مطمئن شویم که تمامی ویرایش‌ها و تنظیمات مورد نیاز را انجام داده‌ایم یا از فایل پروژه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده‌ایم.
دوره آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ – مرج یا ادغام (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ – مرج یا ادغام (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی