اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نمودار بود Bode Plot برای تحلیل و طراحی در فضای فرکانس (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نمودار بود Bode Plot برای تحلیل و طراحی در فضای فرکانس (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در نمودار مقدار، می‌توان دید که چگونه سیستم به فرکانس‌های مختلف واکنش نشان می‌دهد تا متخصصین تقویت یا ضعف سیگنال‌ها در فرکانس‌های مختلف را درک کنند. این نمودار به واحد دسی‌بل (dB) نمایش داده می‌شود تا تغییرات گین در طول طیف فرکانسی به وضوح نمایان شود. نمودار فاز به عنوان یک نمایش، تغییر فاز معرفی‌شده توسط سیستم در فرکانس‌های مختلف را نشان می‌دهد. اطلاعات فاز در درک روابط زمانی بین سیگنال ورودی و خروجی بسیار حیاتی است. مهندسان می‌توانند فرکانس‌های اصلی، رزونانس‌ها و مسائل محتمل مانند تاخیر یا سربار فاز را برای تحلیل پایداری و عملکرد یک سیستم شناسایی کنند.  همچنین، از نمودار بود برای طراحی سیستم‌ها با تنظیم پارامترها برای دستیابی به پاسخ‌های فرکانسی مطلوب استفاده می‌کنند. این موضوع به‌ویژه در مهندسی کنترل که نیازمندی‌های پایداری و عملکرد به طور معمول در فضای فرکانس مشخص می‌شوند، حائز اهمیت است. نمودار بود، در طراحی فیلترها  نیز نقش مهمی ایفا می‌کند و مهندسان می‌توانند ویژگی‌های فرکانسی فیلترها، مانند فیلترهای پایین‌گذر، پایین‌گذر، یا باند-گذر را ببینند و تنظیم کنند.
دوره آموزش نمودار بود Bode Plot برای تحلیل و طراحی در فضای فرکانس (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمودار بود Bode Plot برای تحلیل و طراحی در فضای فرکانس (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی