اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارائه گرافیکی نقشه های شهری با ایلوستریتور Illustrator
مسیر آموزشی

آموزش ارائه گرافیکی نقشه های شهری با ایلوستریتور Illustrator

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرمان حسن زاده4.9
  • زمان:3 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم‌ترین نکات جذب مخاطب به هر طرح و ایده، نحوه ارائه گرافیکی آن برای مخاطب است و بهترین طرح هم ممکن است با یک ارائه گرافیکی ضعیف، شکست بخورد؛ به همین علت لازم است در پروژه‌های مختلف مهندسی نیز از علم گرافیک و نرم‌افزارهای آن برای ارائه مناسب ایده‌ها و ترسیمات فنی استفاده شود. هماهنگی با سیستم برداری و خروجی نرم‌افزارهای مدل‌سازی و رسم فنی و عدم نیاز به تبدیل اطلاعات، در کنار شباهت محیط کاری و سهولت تبادل فایل با سایر نرم‌افزارهای شرکت Adobe، نرم‌افزار ایلاستریتور را به بهترین گزینه برای ارائه گرافیکی طرح‌ها و دیاگرام‌های شهرسازی، معماری و همچنین شیت‌بندی و ارائه پروژه تبدیل می‌کند.
دوره آموزش ارائه گرافیکی نقشه های شهری با ایلوستریتور Illustrator دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمان حسن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارائه گرافیکی نقشه های شهری با ایلوستریتور Illustrator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی