اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ضرب المثل های زبان انگلیسی Proverb
مسیر آموزشی

آموزش ضرب المثل های زبان انگلیسی Proverb

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا خادمی0
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ضرب‌المثل‌ها عباراتی هستند که به شیوه‌ای غیر‌مستقیم انگیزه خاص گوینده را بیان می‌کنند. ضرب‌المثل‌ها نکته‌ها، مفاهیم و داستان‌هایی را درون خود جای داده‌اند که بعضی از آن‌ها ریشه‌ای قدیمی دارند و توسط اکثریت جمعیت یک زبان و فرهنگ شناخته‌شده هستند و ستون اصلی هر فرهنگ زبانی هستند که در مکالمات روزمره از آن‌ها به صورت مکرر استفاده می‌شود. از آنجایی که پیام اصلی بیشتر ضرب‌المثل‌ها در زبان‌های مختلف از جمله زبان انگلیسی از معنای ظاهری و حقیقی کلمات آن‌ها قابل تشخیص نیست و به سبب تفاوت فرهنگی که در کشورهای مختلف وجود دارد، آموزش و یادگیری ضرب‌المثل‌های زبان انگلیسی به بهبود توانایی درک منظور مخاطب انگلیسی‌زبان و توانایی برقراری ارتباط و مکالمه کمک به‌سزایی می‌کند. در این آموزش در جهت تقویت زبان انگلیسی و به صورت کاملا کاربردی شما را با نمونه‌های متعددی از  ضرب‌المثل‌های زبان انگلیسی آشنا می‌کنیم. معادل و معنای فارسی  ضرب‌المثل‌ها و کاربرد آن‌ها را آموزش می‌دهیم. شیوه بیان متفاوت و ساخت و خصوصیات معنایی این عبارت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه به بیان مثال‌های واقعی از ضرب‌المثل‌ها در مکالمات روزمره و در شرایط مختلف می‌پردازیم تا در نهایت به شناخت و آگاهی نسبت به ماهیت، خصوصیات و کاربرد ضرب‌المثل‌های انگلیسی در شیوه‌های بیان مختلف بپردازیم و به توانایی گزینش  ضرب‌المثل متناسب با شرایط گفت‌وگو و درک متقابل معنای آن دستیابی پیدا کنیم.
دوره آموزش ضرب المثل های زبان انگلیسی Proverb دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا خادمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ضرب المثل های زبان انگلیسی Proverb را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی