اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با تقویت کننده ماسفت MOSFET (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با تقویت کننده ماسفت MOSFET (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تقویت‌کننده MOSFET یک دستگاه الکترونیکی است که از فناوری فلز-اکسید-نیمه‌هادی (MOSFET) برای افزایش سیگنال‌های الکتریکی استفاده می‌کند. MOSFETها نوعی ترانزیستور هستند که به طور گسترده در مدارهای الکترونیکی برای کاربردهای مختلف، از جمله تقویت سیگنال، استفاده می‌شوند. MOSFETها می‌توانند به عنوان تقویت‌کننده‌ها پیکربندی شوند تا قدرت سیگنال ورودی را افزایش دهند. تقویت‌کننده‌های MOSFET به طور معمول در کاربردهای صوتی، مانند تقویت‌کننده‌های صوتی برای اسپیکرها، استفاده می‌شوند. گیت مشترک، سورس مشترک و درین مشترک پیکربندی‌های رایج تقویت‌کننده‌های MOSFET هستند. تقویت‌کننده‌های MOSFET معمولا مقاومت ورودی بالا دارند که به معنای جذب کم جریان است، که این ویژگی آن‌ها را برای استفاده در مدارهایی که منبع سیگنال ورودی، مقاومت خروجی بالا دارد، مناسب می‌کند. لذا، تقویت‌کننده‌های MOSFET در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف، از جمله تقویت صدا، پردازش سیگنال RF (فرکانس رادیویی) و تقویت توان، کاربرد دارند و در مدارهای پردازش سیگنال، سیستم‌های ارتباطی و سیستم‌های الکترونیکی دیگر که نیاز به تقویت سیگنال دارند، استفاده می‌شوند. علاوه بر این، MOSFETها به طور گسترده در برنامه‌های سوئیچینگ نیز کاربرد دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به سرعت بین حالت‌های مختلف مثل روشن و خاموش جابه‌جا شد.
دوره آموزش آشنایی با تقویت کننده ماسفت MOSFET (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با تقویت کننده ماسفت MOSFET (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی