اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفریق یا منها در اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تفریق یا منها در اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در اکسل، برای انجام عمل تفریق و محاسبه اختلاف بین دو مقدار، می‌توان از چندین روش استفاده کرد. اولین روش این است که مستقیما اعداد مورد نظر را کنار هم قرار داده و عملگر تفریق (-) را بین آن‌ها قرار می‌دهیم. روش دیگر استفاده از تابع تفریق (SUBTRACT) است که با دادن دو مقدار به عنوان ورودی‌ها، اختلاف بین آن‌ها را محاسبه می‌کند. همچنین می‌توانیم از تابع IF استفاده کنیم تا اختلاف بین دو مقدار را با توجه به یک شرط خاص محاسبه کنیم، به عنوان مثال، می‌توان با استفاده از تابع IF، اختلاف بین دو مقدار را فقط در صورتی که فقط یک شرط خاص برقرار باشد، محاسبه کرد. در حسابداری و مدیریت مالی، ممکن است نیاز به محاسبه اختلاف میان دو دوره مالی یا درآمد و هزینه داشته باشیم تا به تحلیل وضعیت مالی و عملکرد شرکت یا پروژه بپردازیم. در علوم داده و تحلیل اطلاعات، ممکن است بخواهیم داده‌های دو مجموعه را تفکیک کنیم و اختلاف میان آن‌ها را محاسبه کنیم تا الگوها و روندهای موجود را شناسایی کنیم و هزاران کاربردهای متنوع دیگری که در آن‌ها از عملگر تفریق استفاده می‌شود.
دوره آموزش تفریق یا منها در اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفریق یا منها در اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی