اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کوچینگ توسعه فردی و راهبری کسب‌ و کار شخصی
مسیر آموزشی

آموزش کوچینگ توسعه فردی و راهبری کسب‌ و کار شخصی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بیزینس کوچینگ قرار است به صاحبان و مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کنیم تا چشم‌انداز و ماموریت کسب‌وکار خود را روشن و شفاف کنند و در این مسیر با سیستم‌سازی کسب‌وکار کمک کنیم تا وقت مدیر آزادتر شود؛ به کارهای مدیریتی بپردازد تا هم خود فرد رشد کند و هم کسب و کارش توسعه پیدا کند. بین سخت کار کردن و هوشمندانه کار کردن تفاوت بسیار است. یک فرد می‌تواند سال‌ها با سعی و خطا کاری را انجام دهد و بعد از کلی تلاش راه درست انجام کاری را یاد بگیرد یا می‌تواند با استفاده از دانش و علم و راه‌های مدون سریع‌تر و هوشمندانه‌تر به سمت هدف خود برود. در بیزینس کوچینگ می‌خواهیم با روش‌های آزموده شده اصولی کسب‌وکار خود را سیستم‌سازی کنیم و یا به کسب‌وکارها کمک کنیم تا از هزینه‌های بی‌مورد پرهیز کنند و سریع‌تر به موفقیت برسند.
دوره آموزش کوچینگ توسعه فردی و راهبری کسب‌ و کار شخصی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد حسین تاجیک کرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کوچینگ توسعه فردی و راهبری کسب‌ و کار شخصی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی