اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تنظیمات صفحه در ورد – تکرار و اضافه کردن صفحه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تنظیمات صفحه در ورد – تکرار و اضافه کردن صفحه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تنظیمات صفحه در ورد به مجموعه‌ای از ابزارها و گزینه‌ها در نرم‌افزار ورد اشارi دارد که کاربران به وسیله آن‌ها می‌توانند ظاهر و چیدمان صفحات سند خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود تنظیم کنند. این تنظیمات شامل موارد مختلفی از جمله حاشیه‌ها، سربرگ و پانویس، شماره‌گذاری صفحه، جهت صفحه، اندازه صفحه و ... است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تنظیمات صفحه، مربوط به تکرار و اضافه کردن صفحه است. تکرار صفحه به معنای کپی کردن محتوای یک صفحه و درج آن در صفحات دیگر است. این قابلیت در مواردی کاربرد دارد که بخواهیم محتوای ثابتی مثل سربرگ یا پانویس را در چندین صفحهسند خود داشته باشیم. اضافه کردن صفحه نیز به معنای درج صفحات خالی جدید در سند است. این قابلیت در مواردی کاربرد دارد که بخواهیم فضای خالی جدیدی را به عنوان مثال برای اضافه کردن نمودار یا جدول در سند خود ایجاد کنیم.
دوره آموزش تنظیمات صفحه در ورد – تکرار و اضافه کردن صفحه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنظیمات صفحه در ورد – تکرار و اضافه کردن صفحه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی