اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی بنر متحرک با فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی بنر متحرک با فتوشاپ

129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ، به عنوان ابزاری قدرتمند در دنیای گرافیک، امکانات منحصربه‌فردی را برای طراحی بنرهای متحرک ارائه می‌دهد. با استفاده از این ابزار، طراحان می‌توانند بنرهایی خلاقانه و پویا خلق کنند که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و پیام مورد نظر را به طور موثر منتقل کند. بنرهای متحرک به دلیل پویایی و تحرک ذاتی خود، به طور چشمگیری توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند و در مقایسه با بنرهای استاتیک، از نظر بصری جذاب‌تر و تاثیرگذارتر هستند. بنرهای متحرک می‌توانند با استفاده از حرکت، داستانی را روایت کرده و پیام مورد نظر را به طور واضح‌تر و موثرتر به مخاطبان منتقل کنند. امروزه، با رشد روزافزون فضای دیجیتال و افزایش تقاضا برای محتوای جذاب و پویا در این فضا، بنرهای متحرک به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات آنلاین و محتوای دیجیتال به شمار می‌آیند. طراحی بنرهای متحرک امکان ارسال پیام‌ها و ایده‌ها به شکلی جذاب و پویا را فراهم می‌کند و به کمک انیمیشن‌ها و جلوه‌های ویژه می‌تواند توجه مخاطبان را به سمت محتوا جلب کند. طراحان با یادگیری و تسلط بر این مهارت، در بازار کار رقابتی و پویا،می‌توانند فرصت‌های شغلی بیشتر و مناسب‌تری را برای خود ایجاد کنند.
دوره آموزش طراحی بنر متحرک با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی بنر متحرک با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی