اطلاعات دوره
درس روش تحقیق
مسیر آموزشی

درس روش تحقیق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بطور کلی یک طرح تحقیق پژوهشی یا همان پروپوزال که توسط یک محقق باید تهیه و تنظیم گردد دارای قسمت های مختلفی است . برخی از این قسمت ها عبارتند از نوشتن مسئله اساسی تحقیق ، اهمیت و ضرورت انجام آن ، بررسی ادبیات و کارهای انجام شده در زمینه مورد نظر ، سوالات و فرضیات تحقیق ، روش شناسی تحقیق و زمان بندی انجام تحقیق است . بیان مسئله تحقیق بطور کلی شامل توضیح مسئله ، مشخص کردن جنبه های مجهول و مبهم آن و ذکر متغیرهای مسئله و شرح هدف از تحقیق و پژوهش است . قسمت اهمیت و ضرورت انجام تحقیق در برگیرنده اختلاف نظرها و کمبودهای تحقیقات موجود و بررسی میزان نیاز و اهمیت موضوع و فواید احتمالی نظری و عملی آن است. بررسی ادبیات و سوابق موضوع عبارتند از شرح پیشینه و کارهای انجام شده چه در داخل و خارج پیرامون موضوع تحقیق است. در این زمینه باید مجموعه تحقیقات انجام شده از نکته نظرهای نوع پژوهش انجام شده ، الگوریتم ها ، روش های ارائه شده ، نحوه شبیه سازی یا پیاده سازی محیط و داده های استفاده شده و غیره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در اینجا ویدئو آموزشی این مبحث توسط استاد امیررضا اصنافی منتشر شده است و شما می توانید بصورت رایگان از این درس استفاده کنید.   متأسفانه جلسات اول و دوم این کلاس ضبط نشده‌است.
دوره درس روش تحقیق دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیررضا اصنافی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره درس روش تحقیق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام خسته نباشید خیلی عالی میشه اگر تدریس آمار و روش تحقیق استاد فراهانی هم قرار بدید

کاربر مکتب‌خونه

همچین دروسی بسیار بسیار برای بچه هایی که میخوان کار پژوهشی بکنن واجبه.... ای کاش جلسات اولش بود... ممنون میشیم اگه هر ترم کلاس های جدید تری رو ارائه بدین.... مثلا دکتر فراهانی دانشگاه تهران روش تحقیق درس میدن بسیاااار جذاب هست کلاس امار و روش تحقیقشون

کاربر مکتب‌خونه

باسلام ووقت بخیر راستش از نظر کمی زیاد خوب نبود.

کاربر مکتب‌خونه

بخش روش تحلیل کمی اش نبود ولی قابل تحمله اینکه محصول رایگانه دلیل نمیشه بی کیفیت کار بکنید

میثم

بسیار عالی و مسلط هستند ایشان و بنده استفاده میکنم از روش تدریس ایشان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی