اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سرویس پخش آهنگ اسپاتیفای Spotify Music – نکات، ترفندها و تنظیمات
مسیر آموزشی

آموزش سرویس پخش آهنگ اسپاتیفای Spotify Music – نکات، ترفندها و تنظیمات

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Spotify یک پلتفرم پخش موسیقی محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد به موسیقی، پادکست و سایر محتوای صوتی در صورت درخواست، گوش دهند. نسخه ویندوز برنامه Spotify به طور خاص برای استفاده در رایانه‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت طراحی شده است. این آموزش طیفی از موضوعات مرتبط مانند نحوه دانلود و نصب برنامه، نحوه جستجو و پخش موسیقی، نحوه ایجاد و مدیریت لیست‌های پخش و نحوه تنظیم تنظیمات و اولویت‌ها را با استفاده از برنامه Spotify در ویندوز، پوشش می‌دهد. به طور کلی، عنوان این آموزش به این منظور است که به کاربران ایده روشنی از آنچه می توانند انتظار یادگیری از این آموزش را داشته باشند بدهد و یافتن اطلاعات مورد نیاز برای شروع استفاده از Spotify در ویندوز را برای آنها آسان کند.
دوره آموزش سرویس پخش آهنگ اسپاتیفای Spotify Music – نکات، ترفندها و تنظیمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سرویس پخش آهنگ اسپاتیفای Spotify Music – نکات، ترفندها و تنظیمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی