اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تدوین متد مقاله و قالب های نگارش در مقاله علمی  به زبان انگلیسی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تدوین متد مقاله و قالب های نگارش در مقاله علمی به زبان انگلیسی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مهارت نگارش مقاله علمی به زبان انگلیسی، مهارت ضروری برای هر محقق و فرد دانشگاهی در زمان حاضر محسوب می‌شود. با حرکت به سمت آینده، این ضرورت نیز در حال افزایش است.تدوین مقاله به زبان انگلیسی، به یکی از مهارت‌های پایه برای ورود و ارتقا در محیط‌های دانشگاهی تبدیل شده است. تدوین و انتشار مقاله به زبان انگلیسی در وهله اول، جهانی‌سازی تلاش‌های یک پژوهشگر است. در وهله دوم، اهمیت مقالات تدوین ‌شده به عنوان یکی از پیش‌نیازهای ورود به مقاطع بالاتر و یا به دست آوردن موقعیت‌های شغلی در مناصب دانشگاهی است. جنبه سوم نیز، الزام به تدوین مقاله علمی برای تکمیل آموزش دانشگاهی و دریافت مدرک و ارتقای درجات علمی است.در این فرادرس به بررسی آموزش تدوین متد مقاله و قالب‌های نگارش در مقاله علمی به زبان انگلیسی می‌پردازیم که شامل بیان نوع و طراحی مطالعه، توصیف نمونه‌گیری، نحوه تشریح جمع‌آوری اطلاعات (متغیرها، ابزارها)، تشریح تحلیل داده‌ها و تدوین ملاحظات اخلاقی‌می شود.  
دوره آموزش تدوین متد مقاله و قالب های نگارش در مقاله علمی به زبان انگلیسی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کامبیز عباچی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تدوین متد مقاله و قالب های نگارش در مقاله علمی به زبان انگلیسی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی