اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رتوش در فتوشاپ + یک پروژه از صفر تا صد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش رتوش در فتوشاپ + یک پروژه از صفر تا صد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رتوش عکس فرایندی است که در آن با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس مانند فتوشاپ، تغییراتی بر روی عکس‌ها اعمال می‌شود تا ظاهر آن‌ها بهبود یابد. این کار می‌تواند شامل مواردی مانند حذف نواقص پوست، اصلاح فرم و اجزای صورت، تنظیمات مربوط به نور و رنگ و اصلاح ترکیب‌بندی عکس باشد. همچنین رتوش عکس می‌تواند ابزاری قدرتمند برای بهبود کیفیت عکس‌ها و ایجاد تصاویر جذاب باشد. نرم‌افزارهای مختلفی برای رتوش عکس وجود دارد که در این میان فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین نرم‌افزار رتوش عکس، ابزارها و قابلیت‌های گسترده‌ای را برای انجام انواع مختلف رتوش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
دوره آموزش رتوش در فتوشاپ + یک پروژه از صفر تا صد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرناز انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رتوش در فتوشاپ + یک پروژه از صفر تا صد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی