اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی مقدماتی

425,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 425,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انگلیسی زبان علم، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است. هر روزه افراد بیشتری وقت خود را به آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم اختصاص می‌دهند. بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را در برنامه درسی مدرسه‌ها قرار می دهند و کودکان در سن کم شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند. انگلیسی، به عنوان زبان رسمی 67 کشور جهان حدود 400 میلیون نفر نیتیو اسپیکر (Native speaker) دارد ولی یادگیری انگلیسی فقط برای ارتباط برقرار کردن با مردم کشورهای انگلیسی زبان نیست. جالب است بدانیدکه این زبان محبوب‌ترین زبان‌دوم در جهان است و از هر پنج نفر، یک نفر می‌تواند به انگلیسی صحبت کند و یا دست کم، آن را بفهمد و به همین دلیل، یادگیری پرمخاطب‌ترین زبان در دنیای امروز، برای مردم در سراسر جهان، موضوعی ضروری، محسوب می‌شود.   بیشتر بدانید
دوره آموزش زبان انگلیسی مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط پرهام خدابخش مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 425,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

غزاله

این دوره را اخیرا تمام کردم و بسیار راضی بودم ، بسیار متشکرم از استاد خدابخش، استاد بسیار مسلط به این دوره بودن و تدریس بسیار مفیدی داشتند ، در این دوره نه تنها من زبان انگلیسی مقدماتی را مطالعه کردم بلکه نحوه ی تدریس یک زبان را هم از استاد اموختم . ممنون از مکتبخونه برای این دوره مفید.

حسین

بسیار عالی با وجودی که سطح من متوسط هست ولی نکات جدید زیادی یاد گرفتم

علی

تدریس استاد عالی و لذت بخش بود به هیچ عنوان از خرید این دوره پشیمون نیستم

فرشید

بسیار دوره عالی بود من که راضی بودم هم مباحث خوب بود هم استاد بسیار مسلط بودن

محمدعلی

دوره ی فوق العاده ای هست و واقعا همه بخش ها به خوبی و با آگاهی در طول دوره چیده شده اند. و نکات خیلی خوبی هم در طول دوره توسط مدرس گفته میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی