اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد چت جی پی تی ChatGPT در ترجمه و ویرایش متون زبان‌ های خارجی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد چت جی پی تی ChatGPT در ترجمه و ویرایش متون زبان‌ های خارجی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ChatGPT یک مدل زبان مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه داده شده است. این مدل برای ایجاد تبادلات متنی زبان طبیعی بین انسان و ماشین به کار می‌رود. ChatGPT به عنوان یک سیستم تولید متن تعاملی عمل می‌کند و می‌تواند به سوالات و درخواست‌های کاربران با پاسخ‌های متنی پاسخ دهد. در این فرادرس به تمام مراحل آشنایی و كار با ابزارهای ترجمه و ویرایش متون مختلف، به‌طور مرحله‌به‌مرحله، علمی و عملی می‌پردازیم. كار با چت‌بات چت‌جی‌پی‌تی، گوگل بارد، مترجم گوگل و بینگ مایکروسافت و سایر سایت‌ها و افزونه‌های پیشرفته حوزه ترجمه و ویرایش متون مختلف را یاد می‌گیریم. با اصول و قواعد ترجمه صحیح آشنا می‌شویم و می‌توانیم انواع مختلف محتوای موردنیاز خود را به زبان‌های مختلف ترجمه و ویرایش کنیم.
دوره آموزش کاربرد چت جی پی تی ChatGPT در ترجمه و ویرایش متون زبان‌ های خارجی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسماعیل سعیدی رباط مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد چت جی پی تی ChatGPT در ترجمه و ویرایش متون زبان‌ های خارجی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی