اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی شبکه مخابراتی مش در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی شبکه مخابراتی مش در متلب MATLAB

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شبکه مش، یکی از انواع توپولوژی‌های رایج شبکه‌های مخابراتی بی‌سیم است. در این توپولوژی، هر گره در شبکه یا به صورت مستقیم و یا از طریق گره‌های همسایه در شبکه ارتباط دارد. به این ترتیب کل کاربران در شبکه باهم در ارتباط بوده و ارسال و دریافت داده بین آن‌ها میسر است. توپولوژی مش را می‌توان رایج‌ترین توپولوژی شبکه دانست. مهندسان مخابرات با یادگیری شبیه‌سازی شبکه‌های مش در متلب می‌توانند شبکه‌های مخابراتی مختلف را مدل‌سازی و سپس شبیه‌سازی کرده و عملکرد آن‌ها را تحلیل کنند تا در نتیجه عملکرد شبکه را بهبود بخشند. متخصصین با این کار می‌توانند شبکه‌های پیاده‌سازی شده را تست و ارزیابی کنند و ضمن افزایش کیفیت عملکرد شبکه، از ایجاد مشکلات ناخواسته تا حد زیادی جلوگیری کنند. در این آموزش، ابتدا با مفاهیم شبکه مش و کاربردهای آن آشنا می‌شویم؛ مدل‌سازی سیستم و پارامترهای ایجاد شبکه را یاد می‌گیریم. در ادامه، شبکه مورد نظر را با تعریف گره‌ها و لینک ارتباطی بین آن‌ها، در محیط متلب ایجاد می‌کنیم. در ادامه با تعیین گره‌های مبدا و مقصد، الگوریتم مسیریابی را پیاده‌سازی و در مورد مفاهیم آن، بحث می‌کنیم. در نهایت، ترافیک داده با حجم‌های مختلف را روی شبکه ایجاد و عملکرد شبکه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.  
دوره آموزش شبیه سازی شبکه مخابراتی مش در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد علیزاده قاضی‌جهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی شبکه مخابراتی مش در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی