اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنایی با شغل کارشناس بورس اوراق بهادار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)
مسیر آموزشی

آشنایی با شغل کارشناس بورس اوراق بهادار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آشنایی با شغل کارشناس بورس اوراق بهادار به دلیل اهمیت بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه برای هر شخصی که به دنبال بهبود مالی خود و یا سازمان خود است؛ اهمیت زیادی دارد. در واقع، بازار سرمایه و ارزش اوراق بهادار برای افراد و سازمان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث مرتبط با مدیریت مالی به شمار می‌رود. با توجه به این که بازار سرمایه از دیدگاه اقتصادی، تاثیر به‌سزایی روی اقتصاد کشور دارد، آشنایی با شغل کارشناس بورس اوراق بهادار برای افرادی که در حوزه اقتصاد و مدیریت فعالیت دارند و یا به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستند؛ بسیار مهم است.
دوره آشنایی با شغل کارشناس بورس اوراق بهادار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی صالحی فرهادپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با شغل کارشناس بورس اوراق بهادار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی