اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپ – متن فلزی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپ – متن فلزی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ، به عنوان یکی از قوی‌تری نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیک، از شرکت ادوبی، ابزاری کارآمد و محبوب است می‌توان با استفاده از آن به ایده‌های خود جان ببخشیم و آثار هنری و گرافیکی چشم‌نوازی خلق کنیم. این در حالی است که فتوشاپ فقط به ویرایش تصاویر محدود نمی‌شود، یکی از قابلیت‌های جذاب این نرم‌افزار، اعمال افکت‌های مختلف به متن‌ها است. با استفاده از فتوشاپ می‌توانیم متن‌های خود را به گونه‌ای خلاقانه طراحی کنیم. از کاربردهای اعمال افکت‌های متن در فتوشاپ می‌توانیم به ایجاد عناوین و تیترهای جذاب، طراحی لوگو، افزایش جذابیت محتوای متنی و ایجاد کارت‌های تبریک و دعوت‌نامه اشاره کرد.یکی از افکت‌های محبوب و جذاب متن در فتوشاپ، افکت متن فلزی است. با استفاده از این افکت می‌توانیم متن‌ها را به گونه‌ای طراحی کنیم که گویی از جنس فلزات مختلف مانند طلا، نقره، مس یا فولاد هستند. 
دوره آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپ – متن فلزی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپ – متن فلزی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی