اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
سطح‌ بندی زبان انگلیسی + انواع، منابع و ویژگی ها (رایگان)
مسیر آموزشی

سطح‌ بندی زبان انگلیسی + انواع، منابع و ویژگی ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد جلالی0
  • زمان:40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گاهی شرایط ایجاب می‌کند که به‌طور رسمی و بر اساس استانداردهای معیار، از سطح مهارت زبانی خود آگاه شویم و بدانیم که تا چه حد به یک زبان تسلط داریم. ممکن است یکی از شروط دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجو این باشد که سطح زبانی دانشجو فرضا B2 باشد یا شرکتی در معیارهای استخدامش ذکر کرده باشد که داوطلب باید حداقل در سطح زبانی B1 قرار داشته باشد؛ حال اگر این دانشجو یا داوطلب نداند که مهارت زبانی‌اش در چه سطحی قرار دارد، نمی‌تواند با اطمینان کامل برای دانشگاه یا سازمان هدف تقاضای پذیرش یا استخدام بفرستد؛ زیرا اگر ناآگاهانه یک سطح را انتخاب کند، بعدا ممکن است به خاطر انتخاب اشتباه تبعاتی داشته باشد. به همین علت، ضروری است که فرد بتواند تشخیص دهد که مهارت زبانی‌اش در چه مرحله‌ای است تا در دنیای آکادمیک یا کسب‌وکار دچار مشکل نشود. در این آموزش، ابتدا به تعریف معیار CEFR می‌پردازیم. سپس، هر یک از سطوح شش‌گانه این معیار را توصیف خواهیم کرد و با ذکر مثال مشخص می‌کنیم که فرد باید از چه حداقل‌هایی برخورد باشد تا در یک سطح خاص قرار گیرد و در نهایت، منابع و کتاب‌های متناسب با هر سطح را معرفی خواهیم کرد.
دوره سطح‌ بندی زبان انگلیسی + انواع، منابع و ویژگی ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد جلالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سطح‌ بندی زبان انگلیسی + انواع، منابع و ویژگی ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی