اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
سی بی تی CBT چیست؟ – علائم افسردگی و آشنایی با درمان شناختی رفتاری
مسیر آموزشی

سی بی تی CBT چیست؟ – علائم افسردگی و آشنایی با درمان شناختی رفتاری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برخی افراد ممکن است افسردگی را تجربه کرده باشند. افسردگی ممکن است به دلیل مختلفی در فرد به‌وجود آید. فرد افسرده دارای خلقی پایین است و انگیزه چندانی برای انجام فعالیت‌ها و عملکرد روزانه خود ندارد و ممکن است به تدریج حالات افسردگی در فرد افزایش یابد و عملکرد او را در بسیاری از موقعیت‌های زندگی با چالش مواجه سازد. به نظر فرد افسرده ممکن است بسیاری از مسائل و مشکلات زندگی قابل حل نباشد و امیدی به حل آنها نداشته باشد. افسردگی به دلیل اینکه با پیامدهای مختلف فردی، اجتماعی و شغلی همراه باشد، نیاز به توجه ویژه و درمان‌های موثر دارد. درمان شناختی-رفتاری افسردگی، یکی از رویکردهای درمانی است که برای درمان افسردگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به فرد افسرده کمک می‌کند تا افکار و باورها و رفتارهای خود را تحت کنترل در آورد. در این آموزش، به بیان مختصر نشانه‌های افسردگی و درمان شناختی-رفتاری می‌پردازد تا فرد با علائم و چگونگی درمان آشنا شود. هدف آموزش این است که بتواند آگاهی و دانش عموم را در مورد افسردگی بالا ببرد. علاوه‌براین، با صرف زمان کمی، بتواند اطلاعات جامعی را در این زمینه در اختیار افراد قرار دهد.
دوره سی بی تی CBT چیست؟ – علائم افسردگی و آشنایی با درمان شناختی رفتاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا خسروجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سی بی تی CBT چیست؟ – علائم افسردگی و آشنایی با درمان شناختی رفتاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی