اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی اشرفی5
  • زمان:3 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فتوشاپ نرم‌افزار قدرتمندی جهت ویرایش و طراحی  تصاویر است. با شناخت گسترده‌ای که از این برنامه در سطح جامعه به وجود آمده است، اغلب افراد با توجه به نیاز خود با بخشی از این نرم‌افزار آشنا شده و کارهای خود را انجام می‌دهند. بسیاری از این افراد از همه امکانات این برنامه اطلاع دقیقی ندارند و فقط براساس نیاز و آموزش محدودی که دیده‌اند با این برنامه کار می‌کنند. آشنایی با تمامی امکانات این نرم‌افزار قدرتمند ما را قادر خواهد ساخت کارهای با کیفیت‌تری را تولید کنیم.  لایه‌های فتوشاپ یکی از این ابزارهای قدرتمند است. لایه‌ها امکانات زیادی در طراحی به ما می‌دهند. در این آموزش شما با انواع لایه‌ها، امکاناتی که هر نوع لایه در اختیار ما قرار می‌دهد، نحوه ویرایش هر نوع لایه، مدیریت و دسته‌بندی لایه‌ها و هر آنچه باید در مورد لایه‌ها باید بدانید را در قالب چند پروژه کاربردی، خواهید دید.
دوره آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با لایه ها در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی