اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد بافت بر روی تصاویر در فتوشاپ با Texture Overlay (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد بافت بر روی تصاویر در فتوشاپ با Texture Overlay (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ، یکی از معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر به شمار می‌رود که بسیار مورد توجه طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به ویرایش تصاویر قرار گرفته است. این نرم‌افزار قدرتمند، ابزاری بی‌نظیر برای خلق آثار هنری، ویرایش تصاویر و انواع طراحی‌های گرافیک است. نرم‌افزار فتوشاپ با طیف وسیعی از ابزارها و امکانات، به طراحان کمک می‌کند تا ایده‌هایشان را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند. از ویرایش‌های ساده عکس مانند تنظیم نور و رنگ گرفته تا خلق تصاویر پیچیده و طراحی‌های گرافیکی حرفه‌ای، همه این موارد با فتوشاپ امکان‌پذیر است. یکی از ابزارهای خلاقانه و کاربردی فتوشاپ، Overlay Texture نام دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانیم به تصاویر بافت بدهیم و جلوه‌ای منحصر‌به‌فرد به آن‌ها ببخشیم. Overlay Texture، با قرار دادن یک تصویر بافت‌دار بر روی عکس شما و تنظیم حالت ترکیب (Blending Mode) آن، به شما کمک می‌کند تا بافت تصویر را با رنگ‌ها و تن‌های عکس اصلی ترکیب کنید. از قابلیت‌های Overlay Texture می‌توانیم به تنوع بی‌نظیر بافت‌ها، کنترل دقیق بافت× حالت‌های مختلف ترکیب بافت‌ها و ایجاد جلوه‌های متنوع اشاره کرد. 
دوره آموزش ایجاد بافت بر روی تصاویر در فتوشاپ با Texture Overlay (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد بافت بر روی تصاویر در فتوشاپ با Texture Overlay (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی