اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با آمپلی فایر کلاس B (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با آمپلی فایر کلاس B (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آمپلی‌فایر کلاس B یا تقویت‌کننده پوش-پول، یک نوع آمپلی‌فایر توان صداست است که در آن هر نصف موج (یک نصف از سیگنال) توسط یک ترانزیستور تقویت می‌شود. در واقع، هر ترانزیستور تنها برای نصفی از سیگنال ورودی به کار می‌رود. این نوع آمپلی‌فایر به دلیل استفاده از دو ترانزیستور کار می‌کند که به صورت متناوب فعال می‌شوند. آمپلی‌فایر کلاس B به دلیل استفاده از ترانزیستورهایی که فقط در یک نصف فعال هستند، کارایی بالایی دارد و تلفات توان کاهش می‌یابد و به دلیل تقسیم کار بین دو ترانزیستور، مصرف توان نیز پایین خواهد آمد؛ اما این آمپلی‌فایر، دارای معایبی نیز هست. آمپلی‌فایر کلاس B، معمولا در اتصال به بلندگوها و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای به عنوان آمپلی‌فایر توان متوسط تا بالا استفاده می‌شود آشنایی با یک آمپلی‌فایر کلاس B شامل درک از کارایی آن، مشکلات احتمالی افتراق خروجی، کاربردهای متداول، تکنیک‌های تنظیم باس و ملاحظات در خنک‌کنندگی است. یادگیری این مهارت برای افرادی که در طراحی، ساخت یا رفع اشکال سیستم‌های تقویت صدا مشغول هستند، ضروری است.
دوره آموزش آشنایی با آمپلی فایر کلاس B (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با آمپلی فایر کلاس B (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی