اطلاعات دوره
آموزش شبیه‌سازی فرآیندهای شکل‌دهی در آباکوس
مسیر آموزشی

آموزش شبیه‌سازی فرآیندهای شکل‌دهی در آباکوس

147,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 147,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره که ادامه‌ی دوره‌ی آموزش مقدماتی آباکوس محسوب می‌شود، از هر دو حل‌گر سازه‌ای آباکوس، برای شبیه‌سازی فرآیند‌های شکل‌دهی، استفاده شده است. در ابتدا، برخی از مطالب مهمی که تسلط بر آن‌ها، نقش مهمی در انجام موفقیت‌آمیز و درست شبیه‌سازی یک فرآیند شکل‌دهی، ایفا می‌کنند و در دوره‌ی مقدماتی هم مطرح شده بودند، به صورت مبسوط‌ تر و کامل‌تری بیان می‌شوند. در ادامه، مجموعه‌ای از مثال‌های کاربردی، شامل؛ شبیه‌سازی فرآیند‌های نورد (rolling)، فورج (forge)، اکستروژن معکوس (reverse extrusion)، کشش عمیق (deep drawing) و فرآیند فشرده‌سازی با احتساب اثرات حرارتی، شبیه‌سازی شده‌اند. در مواردی که فیزیک حاکم بر مسئله اجازه می‌داد، مسئله، با استفاده از هر دو حل‌گر شبیه‌سازی شده است و نتایج به دست آمده با هم مقایسه و تحلیل شده‌اند. فرآیند‌های شکل‌دهی وسعت فراوانی دارند، اما از نظر فیزیک حاکم و تکنیک المان محدود، شما می‌توانید آن‌ها را تقسیم‌بندی کرده، وجوه اشتراک آن‌ها را مشخص سازید و آموزش را بر اساس این وجوه مشترک، ارائه کنید. در طراحی فهرست مطالب این دوره نیز، با رعایت این نکته، سعی شده است تا دوره‌ای بهینه به لحاظ جامع بودن و مدت زمان آموزش، ارائه شود.
دوره آموزش شبیه‌سازی فرآیندهای شکل‌دهی در آباکوس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین آقاسیدمیرزابزرگ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 147,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه‌سازی فرآیندهای شکل‌دهی در آباکوس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رسول

واقعا از این افتضاح تر آموزش ویدیویی ندیده بودم. مدرس انگار با اصول آموزشی کمترین اشنایی رو نداره و تقریبا هیچ توضیحی در مورد کارای که انجام میده توی شبیه سازی، نمیده و فقط داره کار خودشو میکنه یه اسکرین ریکوردی هم این وسط گرفته. وقتو هدر نده از این ویدیو چیزی یاد نمیگیری. امیدوارم مکتب خونه بعد از این کامنت مبلغ پرداختی رو بهم بگردونه، چون کاملا ناراضی هستم.

مهدی

توضیحات خیلی خیلی بریده بریده و با مکث زیاد بیان میشه و تمرکز از بین میره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی